Jangan lupa

Firman Allah Ta'ala : "Sesungguhnya Allah dan para malaikatNya berselawat ke atas nabi(yakni Nabi Muhammad s.a.w), wahai orang-orang yang beriman, ucapkanlah selawat dan salam yang sebenar-benar salam ke atasnya."(al-Ahzab:56)



Sahabat blogger2 :)

Nak belajar di Jordan ?

Bagi yang berhasrat ingin menyambung pengajian di jordan, bolehlah cuba contact saya di fb nur hanani fadzilah.

Ahlan wa sahlan

juga boleh klik :


Friday, July 8, 2011

Mubarak


Alhamdulillah. Pujian bg Allah. hari ini selesai sudah anual general meeting PPMA 2010/2011. Tahniah buat yang diberi kepercayaan untuk menggerakkan Persatuan Penuntut Malaysia Amman. Pastinya mereka ingin melakar paling kurang 1 kenangan manis yg tidak mungkin dilupakan oleh ahli dalam sesi pentadbirannya. Moga Allah memberi kekuatan dalam setiap langkah kalian.

Menggerakkan persatuan@sesebuah organisasi, bukanlah terletak hanya pada saff kepimpinan. Tapi meliputi ahli itu sendiri. Kita merupakan sejuzuk dari persatuan @ pergerakan @ pertubuhan @ apa2 nama untuk sesuatu yg berorganisasi.

Justeru, lemahnya sesebuah persatuan @kuatnya ia bergantung pada ahli itu sendiri. Jangan bertanya "kenapa sikit sangat aktiviti@program" kerana ia hanya menuding jari pada diri sendiri agar memberi jawapan. Adakah jawapannya bermula dengan "sebab dia tak buat apa2".. ? tidak... jawapan sebenarnya ialah "sebab kita semua yg tak buat apa2.. ".

Akhir kalam,

Takde kaitan pun ngan atas tu.huhu.
Hargailah air.. hidup di Jordan ni sgt memerlukan kita utk berjimat.. sedih.. xde air plak kat umah.. 2nd time kot x de air sepanjang 9 bulan kat sini..[kih2.. ]

Untuk orang kat rumah[malaysia].. hnani sgt2 mendoakan kesejahteraaan semua. Moga Allah memberi jalan ikhtiar dan memudahkan segala jalan itu.. semoga sembuh dn terlindung dari kejahatan jin dan manusia. Moga buah kesabaran dan ketabahan itu mampu kalian nikmati dengan penuh kelazatan dan kerehatan..

Jom...
rehat.

Wallahua'lam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...