Jangan lupa

Firman Allah Ta'ala : "Sesungguhnya Allah dan para malaikatNya berselawat ke atas nabi(yakni Nabi Muhammad s.a.w), wahai orang-orang yang beriman, ucapkanlah selawat dan salam yang sebenar-benar salam ke atasnya."(al-Ahzab:56)



Sahabat blogger2 :)

Nak belajar di Jordan ?

Bagi yang berhasrat ingin menyambung pengajian di jordan, bolehlah cuba contact saya di fb nur hanani fadzilah.

Ahlan wa sahlan

juga boleh klik :


Sunday, September 9, 2012

Barakallahu lakuma :)

Bismillah ..

Assalamualaikum wbt.

Syukur, syukur alhmdulillah saya rafa'kan ke hadrat ilahi atas limpah nikmatNYA, 23 Ogos 2012 (5 Syawal 1433H) baru-baru ini selamat diijabkabulkan dengan Wan Abdul Baith Izzuddin bin Wan Mustapa..dengan masa tak sampai sebulan membuat persiapan, alhamdulillah majlis tetap berlansung dengan jayanya.. itulah gunanya kita memiliki saudara mara, jiran tetangga.. sama2 membantu mencurahkan keringat.

Takde tema colour. hanya sekadar baju purple dan background campur2.. suami tak berapa 'berkenan' dengan mekap tebal2 dan tudung yang ada owning tu. jadi dengan senang hati, saya ke kedai cari kain tudung labuh untuk buat tudung bidang 60. potong sendiri sehari sebelum majlis :) memang kalut ribut sebab malam tu baru diberi idea dan ilham untuk buat macam tu. Wajah ditouch up sedikit oleh kakak sendiri yg memang ok bab2 ni. and I like it.. natural.

Memang sngat unik sebab pada hari yang sama, ada 5 lagi pengantin yang hadir bersama untuk diakadnikah kan .. masjid sultan Ismail Petra pada dhuha tersebut sangat meriah dengan kehadiran yang ramai, kanak-kanak, makcik-makcik, pakcik-pakcik... seronok dan rasa cuak sedikit demi sedikit makin hilang. kemungkinan juga saya lah pengantin termuda ketika itu :-) baru nak masuk 21 tahun..


rasanya penulisan ni ok utk dipost.kalo x, tak boleh nak main pos je.. insyaAllah nanti nak sambung pengalaman ....... :)

dah nak azan...
wassalam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...