Jangan lupa

Firman Allah Ta'ala : "Sesungguhnya Allah dan para malaikatNya berselawat ke atas nabi(yakni Nabi Muhammad s.a.w), wahai orang-orang yang beriman, ucapkanlah selawat dan salam yang sebenar-benar salam ke atasnya."(al-Ahzab:56)



Pages

Sahabat blogger2 :)

Nak belajar di Jordan ?

Bagi yang berhasrat ingin menyambung pengajian di jordan, bolehlah cuba contact saya di fb nur hanani fadzilah.

Ahlan wa sahlan

juga boleh klik :


Friday, May 20, 2011

Bravo! mulakan langkah

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah wa syukr lillah.

Dirinya telah memulakan langkah. Yes! tabik spring..

Ops silap.. ~alhamdulillah~

Saya, jelajah blog-blog orang.. dan melihat cara penulisan setiap orang.. Tidak kurang juga yang tidak update2..~bz~ bagus la.. tapi yang mengkritik penulisan orang lain pun banyak yang saya temui. hehe.

My friend, bukanlah seorang yang berminat dengan penulisan ilmiah berunsur keagamaan, walau bagaimanapun, dia suka menulis~kot~. Namun katanya, takut nak buat blog.. tak layak & sebagainya.. tak mcm org ni.. tulisan dia bagus je..

O no.. takpe.. buat je blog.. dari melayari video2 yang tak baik.. baik lagi menulis kan.. tulis pengalaman hidup di negara orang pun dah ok ape.. mana tahu ada orang yg dapat inspirasi.. mana tahu ada orang yang dapat tips2.. biarpun sedikit, tulislah..

Yang penting, penulisan itu tidak mencela, menuduh atau berunsurkan penghinaan terhadap mereka yang tidak sepatutnya.. juga bukan penulisan angan-angan kosong @ angan-angan yang mustahil tercapai..

Akhirnya.. dia miliki blog.. hehe..
----------------------------------------------------
~Pesal ni nak update blog PPMA tak rajin mana.. blog sendiri bleh plak update.. ~haish~.. sebenarnya....... lupa ngan tugasan mengupdate + tak tahu nak update apa, kalau ada qarar, mudah sikit.. kita tahu apa perlu buat ~~ haha.. maaf presiden dah marah..
----------------------------------------------------
Hehe.. buat kawan2 yang baru mulakan langkah.. teruskan usahamu! dalam banyak2 entry, pasti akan ada entry yg mampu memanfaati pembaca.. bittaufiq~

4 comments:

Anonymous said...

sape dia tu? ehem2.... :P

Anonymous said...

nt ni tunang baith ke? hehe

Nur Hanani Fadzilah said...

dia tu kwn sy, prmpuan.

tak, sy bkn tunang baith.

Anonymous said...

ermm,kira hani ni k0s0ng lg la?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...