Jangan lupa

Firman Allah Ta'ala : "Sesungguhnya Allah dan para malaikatNya berselawat ke atas nabi(yakni Nabi Muhammad s.a.w), wahai orang-orang yang beriman, ucapkanlah selawat dan salam yang sebenar-benar salam ke atasnya."(al-Ahzab:56)



Sahabat blogger2 :)

Nak belajar di Jordan ?

Bagi yang berhasrat ingin menyambung pengajian di jordan, bolehlah cuba contact saya di fb nur hanani fadzilah.

Ahlan wa sahlan

juga boleh klik :


Tuesday, April 19, 2011

Kargoing

Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah hari ni selesai satu perkara, iaitu survey2 harga abaya untuk kargo ke Malaysia kiriman dot3.. dah kesuntukan masa, entah sempat atau tidak.. kalau tak sempat alamatnya kena tangguh dulu la.. hm. sedih betul nak wat sasaran kedai utk beli abaya tu.. harga tawaran termurah semuanya sama.. pak cik ni kata cmni, pak cik tu kata cmtu.. semuanya meletakkan harapan tinggi utk kita beli kt kedai dia..

Maaf ammu2.. pilu sungguh hati nih tengok wajah diorang, mata yg beri harapan 1000kali.. utk selesaikan rasa pilu ni, mungkin kena beli sikit2 kot.. sini 10 situ 10.. cuntuhnya.. ambik je dari setiap kedai, smpai cukup bilangan yg dikehendaki.. =(

Hm.. pening..

Cukuplah jika hati berbelah bagi, kesian, or x tergamak.. hanya dalam bab beli belah..
Jangan masuk bab lain, seperti bab masa depan dunia akhirat..

Di sini saya katakan pada semua.. tidak mustahil utk seorang wanita itu menerima lamaran seseorang hanya kerana rasa simpati @ terhutang budi @ kesian.. Saya miliki kenalan dewasa yg dipanggil 'kak', yang berkahwin hanya kerana banyak terhutang budi dgn suaminya itu d zaman universiti, walaupun pada awalnya, hati 'kak' itu tertaut pada orang lain.. namun begitu, alhamdulillah mereka hidup bahagia hingga kini.. ~hehe.mintak2 dia tak tau blog ku ini^^~

Adeh. kepenatan menjengah pulak:) Setakat ini sahaja catatan hari ini.. sekadar ambil masa ringkas 5minutes buat intabih pd diri sndiri dn pemberitaan pd mami dedi yg tercinta dn terindui..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...