Jangan lupa

Firman Allah Ta'ala : "Sesungguhnya Allah dan para malaikatNya berselawat ke atas nabi(yakni Nabi Muhammad s.a.w), wahai orang-orang yang beriman, ucapkanlah selawat dan salam yang sebenar-benar salam ke atasnya."(al-Ahzab:56)



Sahabat blogger2 :)

Nak belajar di Jordan ?

Bagi yang berhasrat ingin menyambung pengajian di jordan, bolehlah cuba contact saya di fb nur hanani fadzilah.

Ahlan wa sahlan

juga boleh klik :


Saturday, March 12, 2011

Bayt Ibtisam..our new neighbour

Assalamualaikum wbt.

Update jap..

Syukur, sbg adik bradik dlm komuniti yg kecil ini, sy turut berasa gembira, majlis sempena pindah umah baru utk akhawat telah brjalan dengan baik.. rumah bawah je. kami di tingkat 3, diorang tingakt dua.. Bayt Ibtisam nama yang mereka beri.. semoga bayt mereka sentiasa disinari dengan senyuman, senyum dalam suka dan senyum dalam duka.. hehe.. tu tandanya sabar, tapi tak semestinya ia menjadi lambang rasa redha kan..?? dua nilai murni yang berbeza tapi hampir sama.. orang yg miliki rasa redha akan miliki rasa sabar.. tp tidak semua yang miliki rasa sabar, memiliki rasa redha..

Alhamdulillah, pelbagai juadah disajikan. Juadah utama ialah lontong dan mee sup..diserikan lagi dengan puding roti caramel dan dadih coklat.. +cheese cake yg diberi oleh kak yus sbg juadah tambahan..serta puding aiskrim buatan kak ain peter, isteri ust mus'ab...

Suka :) moga ini mampu merapatkan lagi ukhuwah antara kami..

nak wat lagi majlis cmni.. walaupun memasak ni sedikit leceh, tapi bila buat ramai2, ia suatu yg sgt seronok.. right. jadi berganding bahu lah anda dalam segala urusan, jangan hidup seorang diri atau menyendiri..ok

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...