Jangan lupa

Firman Allah Ta'ala : "Sesungguhnya Allah dan para malaikatNya berselawat ke atas nabi(yakni Nabi Muhammad s.a.w), wahai orang-orang yang beriman, ucapkanlah selawat dan salam yang sebenar-benar salam ke atasnya."(al-Ahzab:56)



Sahabat blogger2 :)

Nak belajar di Jordan ?

Bagi yang berhasrat ingin menyambung pengajian di jordan, bolehlah cuba contact saya di fb nur hanani fadzilah.

Ahlan wa sahlan

juga boleh klik :


Friday, March 25, 2011

Still alive..


Assalamualaikum wbt..

Alhamdulillah dirafa'kan kepada Allah..
Baru-baru ini pelajar2 SPM 2010 telah menerima result masing2.. tahniah buat yg berjaya, dan buat yg tidak capai target, berhusnuzzhonlah dengan Allah, dan teruskan usaha di masa akan datang..

Ramai adik2 yang mula pening utk membuat pilihan.. mula sedih kerana identiti diri, minat, kecenderungan bidang, perbezaan haluan dgn rakan baik.. segalanya masih kabur, right? yes.. itulah first step yg terpaksa dihadapi sejurus mengambil result.. baik atau buruk pun natijah itu, sergahan masa depan terus menghantui, dan tekanan utk membuat pilihan dlm masa yg singkat sgt menyukarkan.. didoakn yg terbaik buat kalian..

Saya sedih..
Terharu sangat2..
Bila menerima dua berita gembira..
1, kejayaan adik dlm SPM baru ni, 1lg, rahsia antara aku dn orang trtntu..
Ya Robbi.. alhamdulillah2..
Hidup ini benar2 umpama roda..
Kejap kita di atas, kejap di bawah..
Right?
Tapi ingat,
Bersedialah selalu..utk diuji dan terus diuji..
Apa yang penting, berdoalah, pintalah pd Allah..
Miliknya segala isi langit dan bumi..[haiwan, tumbuhan, manusia, jin, laut n all]..
DIA yang merajai semua raja..
DIA yang memiliki segala harta..
DIA yang memegang ubun2 dan hati manusia..
DIA lah segalanya..

Allahuakbar!!!

-----------------------

30 Mac saya akan memulakan langkah utk mara ke dewan, utk diuji kefahaman dan pengetahuan yang diperoleh spanjang belajar.. exam pertama utk semester dua, itulah fiqh toharoh saje... huk2. blog ditinggalkn. tp facebook tetap jadi tatapan. ym juga masih brjalan.. ~kita kan kerja bawah multimedia~ hehe.. alasan ku.. takdelah, takdelah tatap spanjang waktu, tp skadar buka dn menerima pesanan apa2.

Doakan kebaikan buat seluruh umat Nabi Muhammad s.a.w..


1 comment:

faiq zaini said...

tahniah ntok adik.. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...