Jangan lupa

Firman Allah Ta'ala : "Sesungguhnya Allah dan para malaikatNya berselawat ke atas nabi(yakni Nabi Muhammad s.a.w), wahai orang-orang yang beriman, ucapkanlah selawat dan salam yang sebenar-benar salam ke atasnya."(al-Ahzab:56)



Pages

Sahabat blogger2 :)

Nak belajar di Jordan ?

Bagi yang berhasrat ingin menyambung pengajian di jordan, bolehlah cuba contact saya di fb nur hanani fadzilah.

Ahlan wa sahlan

juga boleh klik :


Thursday, December 17, 2009

Buat kesekian kalinya

Assalamualaikum warahmatullah.

Buat kesekian kalinya saya membina blog sendiri. Di tingkatan 4 dahulu, pernah sekali saya cuba membina blog.
Namun, komitemen yang diberikan sangat kurang, maklumlah tumpuan pada pelajaran. Apatah lagi perlu mengejar semua subjek yakni subjek agama dan akademik.

Tamat periksaan Sijil Pengajian Malaysia (SPM) pada 16 Disember baru-baru ini, cukup memberi kesan yang tinggi bagi saya.
Kesukaran berhempas-pulas dalam masa hampir sebulan menghadapi exam yang sangat memberatkan kepala kini terlerai.

Syukur pada Mu ya Allah.

Buat kesekian kalinya,

Saya meletakkan harapan penuh pada diri sendiri, agar memberi komitmen terhadap blog ini.
Sejujurnya, saya lebih cenderung kepada uslub santai dan ilmiah.
Nilai ilmiah dalam penulisan blog ini bergantung kepada tahap pengetahuan yang ada. InsyaAllah, semakin lama saya akan berusaha menuntut ilmu sterusnya dikongsi di blog ini.

Mudah-mudahan ianya bermanfaat bagi saya dan sesiapa sahaja, di dunia dan akhirat.

insyaAllah.

wassalamualaikum warahmatullah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...