Jangan lupa

Firman Allah Ta'ala : "Sesungguhnya Allah dan para malaikatNya berselawat ke atas nabi(yakni Nabi Muhammad s.a.w), wahai orang-orang yang beriman, ucapkanlah selawat dan salam yang sebenar-benar salam ke atasnya."(al-Ahzab:56)



Pages

Sahabat blogger2 :)

Nak belajar di Jordan ?

Bagi yang berhasrat ingin menyambung pengajian di jordan, bolehlah cuba contact saya di fb nur hanani fadzilah.

Ahlan wa sahlan

juga boleh klik :


Friday, December 18, 2009

Pengisian cuti


Assalamualaikum warahmatuLlah.


Berbicara tentang pengisian cuti sekolah (walaupun tak lama sangat) sangat membosankan.

Entah kenapa, soalan ''nak buat gapo cuti-cuti nih?'' sangat menyeramkan dan jawapan yang saya acap kali keluarkan ialah ''tak tahu lagi''.

Maka nya, apa faedah mengeluarkan post yang bertajuk ''pengisian cuti sekolah'' jika diri sendiri pun tiada modal untuk di kongsi di blog ini.

Maafkan saya, inilah satu-satunya aktiviti yang mampu dilakukan setakat ini, yakni surf internet 24 jam selain membaca buku mastika dan suratkhabar. Cuti ini sangat membosankan. 25 Disember ini barulah bermula aktiviti. InsyaAllah kami sekeluarga akan ke Kedah untuk majlis kesyukuran perkahwinan kakak saya, Nur Ainina. Seterusnya, jika ada peluang dan jalan mudah, saya akan ke Kuala Lumpur menziarahi abang2 di sana.
Lesen kereta? Aduh. itu impian saya. Tapi apakan daya. Mungkin belum masanya lagi tahun ini.
Ada sahabat yang mencadangkan agar cuti ini dimanfaatkan untuk mempelancar al-quran. Yakni juzuk-juzuk yang telah dihafal. InsyaAllah. Itu merupakan tanggungjawab bukan aktiviti musim cuti. Apapun, terima kasih kerana mengingatkan.
'
'CUTI INI PASTI AKAN DIMANFAATKAN !''
Wassalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...